"MacGyver", 'Nieustraszony", "Renegat", "Domek na prerii", 'Star Trek", "Star Trek: Następne pokolenie", "Rodzina Addamsów" (z lat 60.), "Viper", "Beverly Hills 90210", "Słoneczny patrol", "Doogie Howser, lekarz medycyny", "Siódme niebo", "Lassie", "Ekstradycja", "Elstradycja 2", "Ekstradycja 3", "Doktor z alpejskiej wioski". Tyle na tę chwilę pamiętam.
A jakie są wasze?
Dużo takich było, np.
"Potwór z bagien"
"Czy boisz się ciemności"
"Gęsia skórka"
"Łysoń"
"Strażnik Teksasu"
"Nieustraszony"
"Renegat"
"Gwiezdne Wrota"
SIEDEM ŻYCZEŃ
PEŁNA CHATA
TAJEMNICA SAGALI
PO DRUGIEJ STRONIE LUSTRA
DWA ŚWIATY
NIE Z TEGO ŚWIATA
ALF
Takich było sporo. Wymienię te które darzę największym sentymentem: Zwariowane Melodie, Spider-Man 1994, Świat wg Bundych, Alf, Czterej pancerni i pies, Flintstonowie, Kapitan Jastrząb, MacGyver, Janosik, 13 Posterunek, Miodowe lata, Drużyna RR, Generał Daimos, Drużyna A, Bajer z Bel-Air