No bo oceny 8,6 za ładne oczy to on na pewno nie dostał.
Jeśli lubisz adaptacje dzieł Szekspira to zdecydowanie polecam ci "Koriolan". Film trochę trudny w odbiorze ale wszyscy aktorzy moim zdaniem zagrali w nim rewelacyjnie.
Niestety trochę tak. Rozmienia się na dobre, a szkoda, bo bez niego "300" byłoby tym, czym okazał się sequel. Facet ma charyzmę, a gra głównie w filmach, w których nie może tego pokazać. Jest jeszcze "Upiór w operze" i "Prawo zemsty", ale to trochę mało jak na ponad dziesięcioletnią karierę.
Attyla według mnie troszkę lepszy od 300.
Prawo Zemsty, Koriolan choć film trudny ( mowa Szekspira) jednak warty obejrzenia.
Bardzo podobał mi się Kaznodzieja z karabinem choć nie jest ten film tu wymieniamy Ja jednak polecam.
"Prawo zemsty" zdecydowanie. Ma też świetne (w swojej kategorii) akcyjniaki: "Olimp w ogniu" i "Londyn w ogniu".
Hehe to jest dobre. Jakie są twoje najlepsze filmy... Hmm.... "Olimp w ogniu", "Londyn w ogniu", "Berlin w ogniu, "Paryż w ogniu", niedługo zobaczycie mnie w nowym filmie "Warszawka w ogniu" Karierę już mam rozpisana do końca życia :)
"Olimp w ogniu" i "Londyn w ogniu" są zwyczajnie ciekawe i nie pozwalają się nudzić, a o to w kinie chodzi.
Guy Ritchie! I wszystko jasne!! Butler mógł być fajnym aktorem! Ale z czasem było gorzej! Seria Olimp... Londyn....Świat w ogniu to potwierdza! Choć ten pierwszy nawet dobrze się oglądało!!
Masz rację, choć ostatnio jakiś film z min widziałem a "skok stulecia" i podobał mnie się. Tamte Olimpy to dla hajsu pewnie
Dostał. Inaczej by takiej oceny nie miał. Na tym portalu to co drugi za ładne oczy znajduje się w top 100