Genialnie nakręcony film.
za "Interkosmos".
Do filmow takich jak Piranie , Skowyt czy Gremliny od czasu do czasu lubie wrocic :-) Moze jeszcze cos dobrego nakreci , mam taka nadzieje
1.Gremliny rozrabiają 6/10 2.Na przedmieściach 6/10 3.Interkosmos 5/10 4.Gremliny 2 4/10 5.Mali żołnierze 3/10